.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدحجابي امروز، نتيجه بي‌توجهي به آموزش و پرورش

مشکلاتی که امروز در باب حجاب و عفاف امروز در جامعه مطرح میشود، به عدم توجه به جایگاه نظام تعلیم و تربیت برمیگردد.

ایلنا نوشت:

وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکلاتی که امروز در باب حجاب و عفاف امروز در جامعه مطرح می شود، به عدم توجه به جایگاه نظام تعلیم و تربیت برمی گردد. همچنین تمام مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به بی توجهی به آموزش و پرورش برمی‌گردد.

حاجی بابایی ادامه داد: اما اگر بخواهیم نظام تعلیم و تربیت ارزش یابد، اول باید به مرجعیت معلم پی ببریم و یکبار دیگر تعریف از معلم را بازخوانی کنیم. باید یک درجه حرارت قلب معلمان را بالا ببریم و این به اندازه هزاران فعالیت در جامعه ما را به جلو می برد نه تنها من بلکه هزاران وزیر دیگر هم بیایند نمی‌توانند کاری کنند چراکه تنور نظام تعلیم و تربیت را معلمان و دانش آموزان روشن می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز دنیا به نظام تعلیم و تربیت بیش از گذشته اهمیت می دهد، گفت: یک روز دنیا به این نتیجه رسیده بود که آموزش و پرورش زیر مجموعه اقتصادی است و بعد از آن متوجه اشتباه خود شد و آن را اصلاح کرد، هم اکنون رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده است که اگر بخواهد بقا داشته باشد به مدرسه ابتدایی توجه کند و حتی کشورهای منطقه خاورمیانه برای یکه‌تازی، مسابقه بی‌امانی را برای توسعه مدارس در کشورهای دیگر با اعتبارات 100 درصد تدارک دیده‌اند.

وی به مدیریت اسلامی مدارس اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم انسانی را با حیات طیبه تعریف کنیم و به دنبال اقتصاد، سیاست و توسعه پایدار هستیم و حتی دیانت و آخرت را می خواهیم باید به معلمان و دانش آموزان توجه کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.